შეფასების სქემა
|
|||||
კრიტერიუმები
|
1-2 ქულა
|
3-5 ქულა
|
6-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
|
ინფორმაციის ცნება
|
ვერ აყალიბებს ინფორმაციის ცნებას
|
უჭირს ინფორმაციის ცნების განმარტება
|
განმარტავს ინფორმაციის ცნებას
|
სრულად განმარტავს ინფორმაციის ცნებას
|
|
ინფორმაციის წარმოდგენა კომპიუტერში
|
ვერ პასუხობს
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
ხსნის მოკლედ
|
სწორად ხსნის და ასაბუთებს
|
|
კომპიუტერის დანიშნულება, აგებულება
|
არ იცის
|
პასუხობს დახმარებით
|
განმარტავს, მაგრამ არასრულყოფილად
|
კარგად განმარტავს კომპიუტერის მოწყობილობების დანიშნულებას
|
|
არაძირითადი მოწყობილობები
|
არ იცის
|
ნაწილობრივ ასახელებს არაძირითად მოწყობილობებს
|
ასახელებს არაძირითად მოწყობილობებს
|
ასახელებს და განმარტავს თითოეულ მოწყობილობას
|
გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმები
|
9-10 ქულა
|
7-8 ქულა
|
4-5-6 ქულა
|
3-2-1 ქულა
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც
საკლასო მსჯელობას
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად
იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
|
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და
გრამატიკულ კონსტრუქციებს
|
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად
გამართულად საუბრობს
|
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის
მოსაზრებას
|
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
|
სირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
|
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე
დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე
დაყრდნობით.
|
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
|
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას
|
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
#
|
კრიტერიუმი/ქულები
|
ყოველთვის
|
ხანდახან
|
არასოდეს
|
1
|
პასუხობს თემას
|
|
|
|
2
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას,
ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
|
|
|
3
|
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს
შესაბამის ტერმინოლოგიას
|
|
|
|
4
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
|
|
|
5
|
დარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
|
|
|
|
6
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
|
|
|
7
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
|
|
ჯგუფის წევრის მუშაობის შეფასების ცხრილი
|
|||
კრიტერიუმები
|
1–5
|
6–7
|
8–10
|
მოსწავლე კარგად აცნობიერებს საკუთარ ფუნქციას ჯგუფში
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლე პასუხისმგებლობით ეკიდება საკუთარ ფუნქციას ჯგუფში
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლე საუბრობს კონსტრუქციულად, საკითხი
სირგვლივ
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლე ყურადღებით უსმენსსხვებს
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლეს შეუძლია განსხვავებული აზრის აღიარება და აზრის გამოხატვა
ს ხვისი შეურაცხყოფის გარეშე
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლეს შეუძლია კომპრომისზე წასვლა ჯგუფის ინტერესებისათვის
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლე სამუშაოს ასრულებსდროულად და ხარისხიანად
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
1–4 ქულა
|
5–6 ქულა
|
7–8 ქულა
|
9–10 ქულა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
|
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა, ამიტომაც მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ გეგმიდან გადაუხვია
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ დროდადრო
უხდებოდა გეგმიდან გადხვევა |
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად
ორგანიზებული იყო, მაგრამ
ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები სწორადა თანაბრად გადანაწილდა
|
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა, ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ,ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
მხოლოდ ერთი–ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური,ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო
ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი
ურთიერთობები
|
ჯგუფში მუშაობის შეფასების სქემა
#
|
გვარი, სახელი
|
მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში
|
პატივს სცემს სხვის აზრს
|
ორგანიზებულობა
|
კონფლიქტურობა
|
წარადგენს ნამუშევარს
|
1.
|
+
|
ხედავს თავის როლს
|
მორცხვია
|
|||
2.
|
ცდილობს იყოს აქტიური
|
+
|
||||
3.
|
აგვარებს კონფლიქტს
|
აქტიურად
|
||||
4.
|
პასიურად
|
_
|
თავს არიდებს
|
|||
5.
|
||||||
6.
|
ვერ ახდენს ორგანიზებას
|
კონფლიქტურია
|
||||
7.
|
აქტიურად
|
_
|
ჯგუფში მუშაობის შეფასების რუბრიკა მასწავლებლისათვის
(დაკვირვებისა და
კომენტარებისათვის)
ჯგუფები
|
მოსწავლეები (სახელი, გვარი)
|
კომენტარები ჯგუფის მუშაობის პროცესში
|
I-ჯგუფი
|
||
II-ჯგუფი
|
||
III-ჯგუფი
|
||
IV-ჯგუფი
|
||
V-ჯგუფი
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий