შეფასების სქემები


შეფასების  სქემა
კრიტერიუმები
1-2 ქულა
3-5 ქულა
6-8 ქულა
9-10 ქულა
ინფორმაციის ცნება
ვერ აყალიბებს ინფორმაციის ცნებას
უჭირს ინფორმაციის ცნების განმარტება
განმარტავს ინფორმაციის ცნებას
სრულად განმარტავს ინფორმაციის ცნებას
ინფორმაციის წარმოდგენა კომპიუტერში 
ვერ პასუხობს
უჭირს პასუხის გაცემა
ხსნის მოკლედ
სწორად ხსნის და ასაბუთებს
კომპიუტერის დანიშნულება, აგებულება
არ იცის
პასუხობს დახმარებით
განმარტავს, მაგრამ არასრულყოფილად
კარგად განმარტავს კომპიუტერის მოწყობილობების დანიშნულებას
არაძირითადი მოწყობილობები 
არ იცის
ნაწილობრივ ასახელებს არაძირითად მოწყობილობებს
ასახელებს არაძირითად მოწყობილობებს
ასახელებს და განმარტავს თითოეულ მოწყობილობას





აკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა


ქულები და კრიტერიუმები
9-10 ქულა
7-8 ქულა
4-5-6 ქულა
3-2-1 ქულა
აქტიური მონაწილეობა
ყოველთვის მონაწილეობს  და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
ყოველთვის მონაწილეობს
ხშირად მონაწილეობს
იშვიათად  ან საერთოდ არ მონაწილეობს
გამართული და სწორი მეტყველება
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად გამართულად საუბრობს
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
სირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას


პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა


#
კრიტერიუმი/ქულები
ყოველთვის
ხანდახან
არასოდეს
1
პასუხობს თემას


2
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)


3
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას


4
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს


5
დარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს


6
იყენებს თვალსაჩინოებას


7
იცავს დროის ლიმიტს











ჯგუფის წევრის მუშაობის შეფასების ცხრილი
კრიტერიუმები
1–5
6–7
8–10
მოსწავლე კარგად აცნობიერებს საკუთარ ფუნქციას ჯგუფში
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლე პასუხისმგებლობით ეკიდება საკუთარ ფუნქციას ჯგუფში
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლე საუბრობს კონსტრუქციულად, საკითხი სირგვლივ
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლე ყურადღებით უსმენსსხვებს
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლეს შეუძლია განსხვავებული აზრის აღიარება და აზრის გამოხატვა ს ხვისი შეურაცხყოფის გარეშე
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლეს შეუძლია კომპრომისზე წასვლა ჯგუფის ინტერესებისათვის
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
მოსწავლე სამუშაოს ასრულებსდროულად და ხარისხიანად
არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის










ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა


კრიტერიუმები
1–4 ქულა
5–6 ქულა
7–8 ქულა
9–10 ქულა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ  გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა, ამიტომაც მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ გეგმიდან გადაუხვია
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ  დროდადრო
 უხდებოდა გეგმიდან გადხვევა
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა  გეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის  ფუნქციები არ  განაწილებულა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად  გადანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად  გადანაწილდა
სამუშაო კარგად 
ორგანიზებული იყო, მაგრამ 
ჯგუფის წევრებს შორის 
ფუნქციები სწორადა თანაბრად გადანაწილდა
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა, ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ,ჯგუფის  წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
მხოლოდ ერთი–ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური,ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
ჯგუფის  ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო 
ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი 
ურთიერთობები





ჯგუფში მუშაობის შეფასების სქემა


#
გვარი, სახელი
მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში
პატივს სცემს სხვის აზრს
ორგანიზებულობა
კონფლიქტურობა
წარადგენს ნამუშევარს
1.        
+
ხედავს თავის როლს
მორცხვია
2.        
ცდილობს იყოს აქტიური
+
3.        
აგვარებს კონფლიქტს
აქტიურად
4.        
პასიურად
_
თავს არიდებს
5.        
6.        
ვერ ახდენს ორგანიზებას
კონფლიქტურია
7.        
აქტიურად
_







ჯგუფში მუშაობის შეფასების რუბრიკა მასწავლებლისათვის
(დაკვირვებისა და კომენტარებისათვის)

ჯგუფები
მოსწავლეები (სახელი, გვარი)
კომენტარები ჯგუფის მუშაობის პროცესში
I-ჯგუფი

II-ჯგუფი

III-ჯგუფი
IV-ჯგუფი
V-ჯგუფი


Комментариев нет:

Отправить комментарий